sobota, 10 maja 2014

"Zaślubiny miłości"

W naszym życiu doświadczamy chwil, które zapadają nam na całe życie.
Często w takim momencie towarzyszą nam "świadkowie" tych zdarzeń i dlatego i oni pozostają z nami niczym tło pięknego obrazu, którym już na zawsze karmimy szczęście i cudowne wspomnienia.
Muzyka Procol Harum stała się "świadkiem" zaślubin Miłości dwojga zakochanych, o których mówi "Zakochana koloratka" i dlatego wybrane fragmenty książki zacznę od tego obrazu, który w mojej duszy ciągle trwa i powraca uśmiech na mojej twarzy, gdy kolejny raz słyszę "Bielszy odcień bieli"

....."-Może zatańczymy?
Słyszę nagle twój figlarny, radosny głos zapraszający do zabawy i aby nie było rozważań z kim chcesz iść do małego pokoju, chwytasz moją dłoń.
Przenika mnie cudowne uczucie ciepła tej Twojej: dobrej, małej dłoni, a muzyka Procol Harum:"Bielszy odcień bieli" i do tego mały pokoik z dyskretnym światłem zapewniającym intymność spotkania ciał i dusz, dopełniają szczęścia, które wypełnia moje serce.
       Nasza nieobecność wśród gości, przedłużający się taniec dwojga kochanków, jest z pewnością dla nich kłopotliwy?
Niezręczność tej sytuacji dotyka jednak tylko ich; my o tym nie myślimy w tej chwili
       Bliskość naszych ciał; Twoje włosy na moim ramieniu i muzyka sprzyjająca intymności; to wszystko sprawia, że przeżywamy okres "odlotu",cudownej nierealności chwili, która  trwa i trwa..
       Spoglądasz w moje oczy i nie musimy nic mówić, a mówimy sobie wszystko!
To jest ten moment, na który tak długo oboje czekaliśmy.
Nic w tej chwili nie ma znaczenia, nic nie jest ważne:
Nie ma świata wokół!
Nie ma.ludzi obok!
Nie ma skrępowania,wstydu, gry pozorów!
Jesteśmy w tej chwili tylko my: dwoje zatraconych kochanków zespolonych w namiętnym, niekończącym się pocałunku!
       Dopełnieniem tej nieziemskiej chwili są słowa, które brzmią niczym najpiękniejsza pieśń:
-Kocham Cię!
-Bądż tylko mój, jak ja od tej chwili staję się tylko twoja!
Delikatne muśnięcia gorących ust i łzy szczęścia spływające po policzkach, sprawiają, że moje serce wręcz krzyczy powtarzając jedno pragnienie:
-Szczęśliwa chwilo, cudowny losie, który otwierasz przede mną najcenniejszy skarb:
Trwaj nieustannie, trwaj wiecznie!!!!
       Delikatnymi pocałunkami spijam kropelki miłości z Twojej twarzy przeplatając cichymi:
-Kocham Cię,Kocham Cię...."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz