niedziela, 11 maja 2014

Dziwny jest ten "niby świat", a ja mu mówię: Nie!

       Od razu przepraszam z kolejny powrót do przeszłości, ale muszę!
       Starsi z nas pamiętają czas, gdy żyliśmy w niby rzeczywistości, w świecie absurdu!
Wtedy "jedynie słuszna władza" wmawiała nam: że wyrób czekoladopodobny jest tak samo dobry jak czekolada, masło roślinne, to to samo co masło od krowy, niby pomarańcza z Kuby tak samo smaczne, jak te "burżuazyjne" z Maroka, a banany to nic innego, jak ziemniaki zjadane przez tubylców w krajach Trzeciego świata!
       W niby normalnym świecie: niby pracowaliśmy, a władza płaciła nam biletami Narodowego Banku Polskiego!
Już myślałem, że nie wróci niby świat i wczoraj przeżyłem szok!
       Konkurs piosenki Eurowizji wygrał/ła/ przedstawiciel/ka/ Austrii i to nie to, abym miał coś przeciwko tej nacji mającej swoją stolicę nad:pięknym i modrym Dunajem, nic z tych rzeczy!
Głosami Europejczyków wygrała niby kobieta, a może niby facet i to jest przerażające!
Nie jestem muzykiem, jak pewnie większość tych, którzy wczoraj poparli to, no właśnie: co?
      Osobiście uważam, ze kilkanaście piosenek było równie pięknych dla ucha i nie będę oryginalny, gdy niektóre się wyróżniały, gdyby dołożyć walory estetyczne!
      Nasza Cleo w wianuszku urodziwych Słowianek[ nie zapominając o paniach praczkach] z pewnością była o niebo bardziej normalna od??? 
 Ale świat, Europa potrzebuje widocznie udziwnień i dlatego triumf tego niby????
      Już wyobrażam sobie ekstatyczną radość: prof . Środy, dr Szczuki, pana/sory/pani Grockiej i całego tabunu miłośników "niby normalności "i to mnie przeraża!
      Z pewnością do póżnych godzin nocnych odpijali szampana w cieniu tęczy przy Placu Zbawiciela w Warszawie i to przygnębia normalny świat, a mnie osobiście przeraża!
      Zakończę parafrazą Niemena i to są także moje słowa nadziei: Głęboko wierzę w to, że ludzi normalnych jest więcej i ten świat nie zginie dzięki nim!
      Pozdrawiam wszystkich, którzy nie godzą się na" niby Świat, bo w was jest nadzieja, że on nie zginie dzięki Wam!
Kryspin- normalny facet z wąsem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz