sobota, 4 października 2014

Zostań finansowym celebrytą !

       Zabrakło świeżego chleba i musiałem zaplanować spacer do sklepu, który na mojej wsi oddalony jest od mojego siedliska o dwa kilometry.
Połączę to ze spacerem dla Etny, pomyślałem szykując się do drogi.
Nie bardzo miałem ochotę na taką "wyprawę" po jeden bochenek, a gromadzenie zapasów w mojej sytuacji nie ma większego sensu, no ale mus, to mus!
Kilkadziesiąt metrów od mojego domu przed bramą dużego gospodarstwa spotkałem kobietę, która oczekiwała, jak się od niej dowiedziałem,na przyjazd sklepu.
     Na wiosce ludzie są bardziej otwarci na rozmowę i dlatego po wymianie zwyczajowego :dzień dobry, zatrzymałem się na chwilę, aby zamienić z nią kilka słów.
Taka zwyczajna sąsiedzka rozmowa, jakbyśmy się znali od zawsze.
     Dla mnie nie było istotnym, ile mają hektarów, że hodują świnki, a prosięta  kupują po jedenaście zł. Najistotniejsze było to, że wcale nie muszę drałować kawał drogi, aby kupić potrzebny mi produkt.
     Pomyślałem sobie, jakie to proste- w rozmowie przekazała mi informację, której oczekiwałem, nie wiedząc nawet o sobotnich odwiedzinach obok mnie objazdowego sklepu.
     Przedwczoraj pisałem o Mona Vie wspominając wpis faceta, który stosuje ten dodatek żywnościowy dla swojego zdrowia. 
W jego przypadku też ktoś przekazał mu informację, że coś takiego w ogóle istnieje, a on zdecydował o zakupie, bo stwierdził, że jest mu potrzebny ten produkt.
    Gdy przed laty pierwszy raz spotkałem się z fenomenem MLM [multi level marketingu, co w polskim tłumaczeni określa się marketingiem wielopoziomowym], tak do końca nie zrozumiałem tego fenomenu.
Jest to obrót towarowy, sprzedaż z polecenia, albo inaczej [i to chyba właściwsze określenie: zakup z polecenia!]
W systemie MLM Firma  wykorzystuje to, że ktoś mówi innemu o towarze, [usłudze], bo sam z niego korzysta i jest zadowolony i tak tworzy się rosnąca grupa klientów!
Fantastyczna forma docierania do odbiorców towarów bez kosztownej kampanii reklamowej, zatrudnianiu celebrytów, którzy każą sobie słono płacić za krzywy uśmiech, najczęściej nieszczerej zachęty!
      Sąsiadka z gospodarstwa, którą spotkałem przy drodze przekazała mi informację w trakcie naszej rozmowy i tak po prawdzie, pani z samochodowego sklepu powinna jej podziękować za nowego klienta i pewnie zrobiłaby to, gdyby słyszała naszą wcześniejszą rozmowę.
     Powróćmy teraz do Firmy rozprowadzającej towar w systemie MLM [Tak jak Mona Vie]
Wielu "znawców", którzy wiedzą lepiej, bo szwagier lub inny domorosły ekspert od wszystkiego im to powiedział, zajmują jednoznaczne stanowisko na  NIE!
To piramida, wykorzystywanie naiwnych, okradanie maluczkich, sposób wymyślony przez cwaniaków, aby inni na nich pracowali i nabijali im kabzy!
A mnie się wydaje, ba-jestem tego pewny!!!:  MLM jest najbardziej godziwym sposobem wynagradzania ludzi, którym Firma płaci za polecanie jej produktu!!!
Czyni to zarówno wobec współpracowników, którym płaci za "kampanie promocyjną"[ zarobki nie podlegają ograniczeniom], ale także klientom, konsumentom produktu bądź usługi, którym zwraca część[ aż do pełnej kwoty] kosztów poniesionych na zakup towaru!
To wszystko za polecenie, za kilka słów zadowolonego klienta!
-"A wie pani, ile ta aktorka dostała za to, że reklamuje telefon, serek, tabletkę....."
_"no tak moja droga sąsiadko, ale ani mnie ani pani nikt nie da pieniędzy, choćbyśmy  się bardzo starały, bo nie jesteśmy:celebrytkami!"- odpowiada ze smutną miną.
I to kolejny atut MLM: W takiej firmie możesz zarabiać jak celebryta!!!!
    Znam takich ludzi w MLM i jedno co ich różni od telewizyjnych celebrytów, to to, że ich sukces finansowy nie rodzi się z układów, szczęścia, poparcia "królika"; a z normalnej pracy polegającej na mówieniu- polecaniu!!!
Może dlatego chcę się zajmować Mona Vie, mówić o tym, co jej produkty mogą dać bardzo wielu ludziom, a Firma za moje słowa mi zapłaci!
Jeśli myślisz poważnie o profilaktyce swojego zdrowia, lub szukasz sposobu na dodatkowe dochody dla Twojego budżetu!!! Zadzwoń do mnie!
Tel: 507 877 445
P.S. Proszę także o tel. od" lepiej wiedzących", porozmawiajmy....... Bardzo lubię rozmawiać!
Kryspin 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz